Leaving New York never easy.

Två stycken före mig som citerat REM låten. Trodde inte det skulle vara så jobbigt. Trodde bara jag skulle tycka det var skönt att få komma hem. Nu när jag sitter färdigpackad och redo att gå är det inte lika skönt längre. Fick nästan en tår i ögat när jag satt i Bryant Park idag. Käkade frukost, en kalkonwrap, drack en kaffé, läste en bok och kollade på Broadway in th park. Vilket innebär att en broadwaymusikal uppträder gratis i parken så nu har jag fått se en sån också. Mest känslan att lämna New York som är jobbigt. Här finns verkligen allt man kan önska sig. Tiden här med Lillemor och Annaa är bland den bästa tiden i mitt liv såhär långt. Har träffat mycket andra vänner här också och jag vet att jag har boende och så om jag skulle komma tilbaka vilket jag kommer göra. Måste ta mitt pick och pack och lämna lägenheten nu. Är hos Lisa i Williamsburg. Hemma i ösd 9e på lördag. Ska bli så jävla kul att få träffa alla polarna igen dock. Det var det enda som saknades här i staden, ingen liten grej dock. Men nu ska jag rulla! Jesper din jävla chef, om nån dag sitter jag i din bastu. Svettigare än allt och lite halvfull försöker uttrycka min syn på livet. Ska bli så in i helvete kul faktisk!
Peace!


Kommentarer
Postat av: Dagmar

Jonas, du är så välkommen hem. Det värmde mitt modershjärta att läsa att tiden med Lillemor och Aanna är din bästa tid. Men det förstår jag, dom två bästa tjejerna i världen! Som jag brukar säga: New York står kvar och nu hittar ni ju i den stan. Ni får tjäna ihop till en ny resa så småningom. Tack för din underhållande blogg och kram, Dagmar

2008-08-10 @ 22:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0