Sista dagen i NYC

Min ensamhet i Harlem gar ovantat bra. Sista dagen idag dock. Det ar sorgligt. Kommer sakna det har stallet. Kanske inte just Harlem men det ocksa. Jag kommer sakna NYC. Helvete vilken skon stad. Den basta, eller iallafall en av dom basta. Igar var jag i Williamsburg och sa hejda till Jazmine och grabbarna pa tattueringsstudion. At pa Red Bowl for sista gangen ocksa! Akte hem till mitt hostel for att duscha och sa innan kvallens aktiviteter. Skulle forst hanga med Sarah till Central Park pa nan konsert och picknick. Tog mig aldrig ivag dit dock sa jag akte ut till Williamsburg igen for att ta en ol med Lisa och hennes syster. Mina fina norska vanner var pa musikal men jag hookade upp med dom senare pa hostelet. Det slutade med att vi satt har och drack ol till 4 pa morgonen. Fick en privat konsert av en snubbe som lat som Seal ungefar. Nu ska jag ivag med Ingrid till starbucks sen forhoppningsvis vacka dom andra sa det hander nat idag.
Kom pa att jag var i jordens fight igar. Eller jag var inte inblandad direkt. Det var i Williamsburg pa Internet Garage. Jag satt vid en dator brevid en kille och en tjej vid datorn till vanster om mig. Fran ingenstans kommer det en stor javla snubbe in och borjar sopa pa killen som satt brevid mig. Jag fick en stol over mig men ett litet skarpsar bara sa det var ingen fara. I vilket fall sa var forsta tanken att han kunde ha nat vapen eller sa. Jag backade bort fran datorn upp i en soffa. Forsokte va lugn bara och kolla sa han inte tog upp en kniv eller sa. Man vet verkligen inte med det har landet! I vilket fall sa gick jag ut tills dom lugnade ner sig innan jag gick in och satte mig igen. Fick hora sen att polisen hade tagit killen som hoppade pa han brevid mig. Det var nan svartsjukegrej.
Kommer som sagt massa bilder nar jag far tag i min dator!

Closing time, time for you to go back to the places you will be from.
Closing time, this room won't be open 'til your brothers or you sisters come.
So gather up your jackets, and move it to the exits - I hope you have found a friend.
Closing time, every new beginning comes from some other beginning's end.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha upp i en soffa, brave, jävligt brave.

2008-08-06 @ 22:08:40
URL: http://rockmygypsysoul.blogg.se/
Postat av: Annaa

Hahaha upp i en soffa, brave, jävligt brave.

2008-08-06 @ 22:10:47
URL: http://rockmygypsysoul.blogg.se/
Postat av: Jonas

Alltsa Annaa. Jag vet inte med dig men jag gillar inte att brottas med svettiga latinos. Inte stara hariga killar iallafall. En svettig dam skulle val kanske ga bra. :) Men jag hoppade upp i soffan f;r att fa position pa han, sa jag kunde knocka han med en kna eller nat sen :)

2008-08-07 @ 00:29:53
Postat av: broderskrapet

hallo lillebror. læt lite vemodigt att læmna nyc, men det kommer nya æventyr. lycka till på resan hem till polcirkeln =)

ses lillebror.

kram

2008-08-07 @ 11:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0