All the lost souls

Dricker tydligen öl ikväll. Onsdag kväll och vi har missat en massa roligt i New York ikväll. Snoop dogg hade konset i coney island. Beckham med sitt LA Galaxy har varit här och spelat mot New York Redbull ikväll. Missade det också. Nåt jag inte missade var att göra min andra tattuering. Har funderat sen första dan på det men det är BETYDLIGT ycket mer spontant än den första. En liten luckycharm långt ner på vaden. Samma snubbe, Marlo alltså som gjorde denna också. Jag var klant och rörde mig när han drog första strecket, det räddade han dock upp ganska bra. Har fått ringa hem första gången idag också. Känns bra, och det är relativt billigt ändå. Så alla med en hemtelefon kan höra av er så ringer jag gärna upp! Eller nåt.

Dagen bestog annars av picknick i Central Park idag. Andra gången jag är i parken som är enorm! Jag saknar många, framförallt min Johannes. Har inte hört av dig sen jag åkte. Så om du ser det här kan du väl höra av dig på nåt sätt. Inte mobil dock för den funkar inte. Lyssnar på Pink Floyd. "How i wish yo where here, were just two lost souls swimming in a fishbowl year after year". Ska till första avenyn snart, tydligen drag där på onsdagar. Billig öl iallafall och det gynnar alla.

En liten fyrklöver.   Ser lite prickig ut perhaps, men det lägger sig när det läker.   Andra tattueringen som nu börjar bli rätt läkt.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej vännen!



Jag ringer gärna, men då måste jag veta vilket nummer du har :-)

Blir så rörd över ditt anrop till Johannes, älskar dej så!

Kram!

2008-07-18 @ 11:15:12
URL: http://[email protected]
Postat av: skevert den fantastiske

hallo lillebror.

sorry att jag inte postat nåt tidigare, har læst hær mycket dock. tycker det ær sjukt kul att du ær ute och testar, det væxer man nog ordentligt på! =)

tænker på dig varenda dag ælskade lillebror!! vi måste ses nær du återkommer från the "united snakes" osså vill jag inte se nåra george w. bush tatueringar i pannan nær du kommer heller... =)



hælsa kusinen. kram, och ta hand om dig!

2008-07-22 @ 10:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0