FEST!

Vi har precis kommit sett The Dark Knight på times square. Riktigt grym var den. Heath Ledger var bäst. Helvete vilken bra skådis, tragiskt att han dog så ung. Hade kunat blivit en legend. Funny story: Annaa var ute på jobb utanför Heath Ledgers lägenhet när det upptäcktes att han tagit en överdos. Så hon var alltså där när tumultet startade. Världen är liten ibland. Jag har insett att jag kommer sakna yran och att festligheterna håller på under så lång tid. Jag kommer sakna det så mycket så jag satte ihop min egen yranvecka här borta. Inget som mäter sig mot öltält och Magnus Uggla. Men hey ge mig the benefit of the doubt. Jag har satt ihop en rätt hyfsad artist skara ändå, med ett litet inslag av sport.

Schema:
Måndag: Bruce Springsteen and the E Street Band, FEST!
Tisdag: Foo Fighters, FEST!
Onsdag: Lillemors sista dag antagligen, FEST!
Torsdag: Yankees mot LA Angels. Sista året som dom spelar på gamla Yankee stadium. Ska bli fest!
Fredag: FEST!
Lördag: Åker till Hartford för att se Coldplay, FEST!
Söndag: Rehab.
Sen rundar jag av min yranvecka med Kanye West, Lupe Fiasco, NERD och med lite tur Chris Brown och Rihanna.
Efter det är det troligt att jag styr kosan hemåt. Lillemor befinner sig hos hennes bror i London. Annaa vet nog inte själv vart hon är. Men någonstans mellan Stockholm och LA borde hon iallafall vara. Jag har inte så mycket kvar att ge här, speciellt inte själv. Så då kanske BUP jävel kan starta grillen runt den 8e för då blir det FEST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0