Pete&J

Jadu, har väl hänt hel del sista 2 dagarna. I onsdags hade jag tid hos tattueraren vid två. Vi gick igenom lite sista detaljer och så. Han skulle se om han blev klar så han kunde göra det samma kväll. Var tillbaka där vid sju på kvällen men då hann han inte ionsdags så jag fick göra det igår istället. Efter att jag hade varit hos tattueraren vid två så åkte vi in till stan för att se en konsert i bryant park med Pete&J. Dom har haft tema singer-songwriter i bryant park vilket innebär att det varje onsdag klockan 5 har varit en singer-songwriter av nåt slag. Pete&J var dom sista och är väl ett gansk litet band fortfarande, biljetterna till deras konserter säljs på ticketmaster (som är USAs motsvarighet till ticnet typ) så dom är ju inte helt okända. I vilket fall jätte jättebra. Spelade en timme ca. Jävligt skön musik, efter konserten höll dom en workshop om hur man skriver låtar och så men det missade vi för jag skulle iväg till tattueraren och vi skulle upp till colombus circle innan det. Colombus circle är ett torg typ ovanför central park. Det är ett jätte shoppingcenter där med hur mycket affärer som helst. Vi var på Borders som är en bokaffär där Annaa skulle handla plugga franska kort. Hon pluggar typ allt och gärna samtidigt. Jag kikade på 2 Paulo Coelho böcker, Vid floden piedra satte jag mig ner och grät och The Zahire. Har precis läst ut Alkemisten som han har skrivit, ruggit bra bok som alla borde läsa. Köpte dock inget nytt eftersom jag har en annan bok av han som jg köpte i London som jag ska läsa först. Var lite halvdyrt där uppe också. Kvällen avslutades med sushi på Mizu i deras trädgård. Rikigt jävla mysigt faktiskt.

Pete&J i bryant park. Riktigt sköna.   Jag o Annaa på columbus circle.   Jag och en bronspenis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0