Have a nice day, sir!

Har precis ätit frukost och duschat nu. Ska alldeles strax ut och kika runt lite, har hört att det ska finnas litegrann att se i den här stan. Jävligt varmt här idag, har inga precisa grader men skulle tro att det är ca 30 i solen iallafall. Ska till en loppis idag och byta in mina jeans mot ett par fräcka jeansshorts.


Hippt med jeansshorts i NY

Såg en rätt skön film på flyget hit. Cloverfield heter den och har samma upplägg som blair witch. Alltså filmad med handkamera lite som en dokumentär. Handlingen är lite flippad, om ett jättemonster som börjar janna sig mitt inne på Manhattan. Det var bättre än det låter och jag ger den 4 hundar.

Ska ut och röra på mig nu, har lite essentials som måste inhandlas. Strömadapter och en datorväska bland annat. Kikade avslutningsvismitt norska konto igår ihop om att skatten från vårat kära grannland skulle hittat in. Allt jag såg var en ej giroförd insättning på 847 kronor och höll på att tuppa av på fläcken. Skulle få mer än så i skatt och sände iväg ett förta mjältbrandskuvert till likningskontoret i Åleby. Men det visade sig vara mitt gamla företag SGS AB som satt in semesterersättning, dom skojjarna. Där hade jag tur. Blir nog till att gå barra idag.
Fridens liljor

Kommentarer
Postat av: Dagmar

Tjena lillprinsen som Sonja skulle ha sagt! Jag tycker att du verkar hemma i storstan, rätt inställning. Förstår att det finns "Fina affärer" att shoppa i, lite annat än Östersund. Lillemor ska få köpa en kamera till mig, har kollat på internet, dom är ca 1000kr billigare där. Sköt nu om dej och ha det gott. Kram från moster D.

2008-06-27 @ 00:10:02
Postat av: emi

men jonas jag sa ju åt dig att du INTE fick ta med jeansshortsen!!

2008-06-27 @ 18:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0