Swedish meatballs!

Har haft en rejällt lugn dag idag. Vi har varit på IKEA och det var precis som hemma i Sverige. Såg exakt ut som i Sundsvall när jag kom in i ta själv lagret. Passade på att käka lite swedish meatballs också. Så jävla gott med brunsåsen till. Mumma! Nu är jag hemma iallafall och har inte så mycke tför mig. Med lite tur och en del skills ska jag få med mig Lillemor ut på en runda kvällsshopping på Manhattan.
Gustav Gjersvold hur många par sneakers skulle du ha? =) SVARA!

Annars inget ballt, slut på snus nästan. Men det är lugnt, ska gå över till det betydligt manligare tuggtobak. Kanske prova sprutheroin också. Vi får se. Pappa och Lillemor har genom att installerat en uppblåsbar dubbelsäng där köksbordet brukade stå, förvandlat våran mysiga lya till en flyktingförläggning. Good work, guys.

Svenska köttbullar till walle!   Hot dog för 3 svenska kronor.   Not actual size. Nehe, skulle va trist att få en 3 meter varmkorv i famnen.   BALERINA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0