Where you off to with that head off your's?

Lever i Ålesund nu. Det är fint! Bor med Johannes i en svinfräsch lya. Staden är fin och det är mycket bra folk här. Känns som att det fattas nåt ändå. Hmmm ja det är nog alla vänner. Varför i helvete är ni inte i Ålesund nu? Vill ha en bra förklaring på det, okej? Ihelgen ska jag försöka få tag på lite billig rysk smuggelvodka och ta min hjärna till en annan breddgrad. Det löser sig alltid. Fixar norkst nummer idag också så kan alla ringa mig från Sverige utan att det kostar mig en spänn. VIlken fest!

Ålesund!
Ålesund!

Kommentarer
Postat av: din baby!

baby! jag ska gör allt jag kan för att komma till dig! puss

2008-09-26 @ 15:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0