Veggie

Allvarligt, det ska inte regna i Cali. Inte varit sol nu på 4 dagar blir fan galen. Helvete jag måste jobba på brännan ju. Idag är det också  mulet och trist. Hade en rätt skön dag igår btw. Var ju bakis efter våran rejät spontana utekväll där vi började runt 11 tiden. Hade en all-you-can-eat curry restaturang på samvetet plus 2 chipspåsar och 2 kakpaket från 99cent store. Allt det här gör att det blir bra tryck i tarmarna. Då ska det sägas att vi har haft stopp i toan i 2 dar.

Igår tog vi det rejält chill dock.Var ute på en regnpromenad. Kollade Santa Monica airport där John Travolta och Tom Cruise har sina privat flygplan bland annat. Gick förbi ett rent-by-the-hour motell som Annaa muttrade nåt fuffens om. Fick inte ur henne vad hon egentligen hade för koppling dit men det kanske är lika bra. Tränade lite imorse också i vårat lilla gym. Rätt skönt att bara springa av sig en halvtimme på morgonen typ.

Har btw inte ätit kött nu på en vecka och en dag. Sista tuggan kött tog jag på McDonalds när vi var påväg till San Francisco. Jag satt och tryckte den där svettiga äkliga jävla burgarn och tänkte vafan håller jag på med? Enda sättet att jag skulle få lite diciplin och sluta med sån där skit var att itne äta kött längre. Så har levt på gräs, avocado, bönor, linser, nudlar, kaffe, snus, kakor och vatten nu i över en vecka. Men det går bra. Jag gillar det. Ska nog köra på med det ett tag till iallafall. Funderar på att äta lite firre iallafall. Saknar sushi utan firre alltså. Jaja det är väl ungefär det. Ska njuta av att våran toalett funkar nu, duscha och äntligen åka till Hollywood.
Peace Out!


Kommentarer
Postat av: Lilmama

JONAS!! Gå inte på hennes galenskaper, KÖTT ÄR BRA! Jag testade att vara utan i 6 månader och de är 6 månader av tomhet, jag aldrig får tillbaka! Vad skulle Kjell säga!

2009-01-25 @ 11:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0